1 Mart 2009 Pazar

Beymen IN Harvey Nichols OUT!

Geçen gün bu nerdeyse yüzde yüzlük indirim için gittiğim Harvey Nichols'tan gerçekten nefret ettim. Nefretimi bu boyutlara getiren ve bana yaklaşık 2 saat kaybettiren boğaz köprüsü de vardı tabiki. Yolda da kendimi indirimle,alışverişle avuttum. 2 saatlik yolculuğum sonrasında Harvey Nichols'tan rekor derecesinde büyük bi hızla çıktım (yaklaşık 55 dk.). Neden mi? Hiç ilgilenmeyen çalışanları , hiç bir şeyin fiyatının belli olmaması her beğendiğim ürün için ayrı ayrı kasaya gidilip fiyat sorulması ve indirimden kaynaklı mıdır bilmiyorum ama bayılıp almak istediğim şeylerin çok az olması. Bunlardan bi kaçı da altta resmiolan lune serisinden Balenciaga çanta (bunun pembesi) bide tory burch clutch'lar oldu. Bunun da son gidişim olduğunu söyleyebilirim (tabi yine indirimler beni kışkırtıp gitmezsem). Ondan dolayı iyiki Beymen var diyorum, gerek çoğu çalışanları (inanılmaz iyiler), gerek orda olan herşeye bayılmam gerek Anadolu yakasında da olmasından dolayı Beymen IN Harvey Nichols OUT diyorum.  


tory_burch_resin_clutch_5.jpg_5794050.jpglune_203079CBK1G1000_Fbis.jpg


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder